Περικλής Κουλιφέτης : Ένας άξιος νέος της Κορίνθου.


Είναι περίπου 7 χρόνια από τότε που δημιούργησα το blog ΣΟΛΥΓΕΙΑ και άρχισα να ασχολούμαι πιο έντονα με τα διαδικτυακά πράγματα της Κορίνθου.  Από τα πρώτα χρόνια αυτής της πορείας λοιπόν, έπεσαν στη προσοχή μου τα σκίτσα ενός νέου από την Κόρινθο, που υπέγραφε "Περικλής", τα οποία σε σχέση με το νεαρό της ηλικίας έδειχναν ωριμότητα, ταλέντο και εύστοχη διάθεση σχολιασμού όλων των πολιτικών γεγονότων.
Σήμερα ο Περικλής Κουλιφέτης είναι φοιτητής στη Σχολή Καλών Τεχνών στα Ιωάννινα, συνεχίζοντας την δημιουργική πορεία του.
Όμως ας αφήσουμε τον ίδιο μέσα από το βιογραφικό του, να μας μιλήσει για τον εαυτό του και το έργο του.

"Γεννηθείς το 1996 στην Κόρινθο, από πολύ μικρή ηλικία εκτέθηκα στα καρτούν της τηλεόρασης και στα κόμικς της αδερφής μου με τον Μίκυ, τον Ντόναλντ και τη Μικρή Λουλού. Κι εκεί έγινε το κακό: αποφάσισα να κάνω τα δικά μου!

Δειλά στην αρχή, ύστερα με περισσότερη τόλμη ώσπου έφτασα το 2011 να δημοσιεύω πολιτικές γελοιογραφίες στην κορινθιακή εφημερίδα «Σήμερα».

Αφού πήγα φοιτητής το 2014 στα Γιάννενα, συνεργάστηκα (και συνεργάζομαι) με την γιαννιώτικη εφημερίδα «Πρωινός Λόγος» ως γελοιογράφος.

Έχω βραβευτεί με επαίνους στους μαθητικούς διαγωνισμούς σκίτσου και γελοιογραφίας «1η Διασχολική Σκιτσοφρένεια 2012» της Νέας Γενιάς Ζηρίδη, «Οι νέοι σκιτσάρουν για την Ευρώπη» της Educartoon το 2014 και στο διαγωνισμό γελοιογραφίας «Ο Καραγκιόζης του σήμερα» του Δήμου Ναυπλιέων το 2013.
Επίσης, φτιάχνω αφίσες ταινιών για τα κινηματογραφικά αφιερώματα της Κ.Ο.Π.Ι. (Κινηματογραφική Ομάδα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων). 
Tέλος, έχω κάνει την εικονογράφηση του παιδικού βιβλίου (ebook) «Ο Παπαρούνας», έχοντας κερδίσει τον διαγωνισμό που διεξήχθη από την σχολή Global Arts Studios για την εικονογράφηση του.
Από το 2015, πια, ξεκίνησα να δημοσιεύω κόμικς στην στήλη «Καρέ-Καρέ» της «Εφημερίδας των Συντακτών» αλλά και έφτιαξα το σχέδιο των Συγκάτοικων, του webcomic σε σενάριο του συμφοιτητή μου Παύλου Δαμιανίδη το οποίο κυκλοφόρησε ως φανζίν στο 2ο The Comic Con της Θεσσαλονίκης το 2016.

Φτιάχνω κόμικς, γελοιογραφίες και γενικώς σκίτσα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.!Μπορείτε να δείτε κάποιες από τις γελοιογραφίες μου στο site μου: www.periklhs.com .