Από το "ΣΟΛΥΓΕΙΑ" στο "COGITO"

Με αυτή την ανάρτηση πριν 9 χρόνια, ξεκίνησα την ενασχόλησης μου με το blogging, στη διάρκεια των οποίων  δημιούργησα και λειτούργησα προσωπικά blog τοπικού ή θεματικού περιεχομένου, στα πλαίσια της επαφής, επικοινωνίας και ενημέρωσης των συναδέλφων μου, συντοπιτών μου και γενικά των φίλων που είχα και έχω επαφή στα κοινωνικά δίκτυα.

Όλη αυτή η δραστηριότητα φροντίζω να γίνεται (όσο αυτό είναι εφικτό} χωρίς οικονομική επιβάρυνση δική μου, εκτός βέβαια από τις πάρα πολλές ώρες προσωπικής δουλειάς που περνάω στον υπολογιστή και στους δρόμους για φωτορεπορτάζ. Η πάγια αρχή μου να μην χρησιμοποιώ διαφημίσεις, με κανένα τρόπο, για να έχω έσοδα από αυτές, μου επιτρέπει  να έχω αυτονομία και ανεξαρτησία στα κείμενα που γράφω και αναρτώ.
Μερικά από τα blog μου όπως το “Η ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΜΑΣ” και το “ΣΟΛΥΓΕΙΑ"  έχουν καταξιωθεί στις τοπικές κοινωνίες που απευθύνονται και έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα. 
Έφτασε όμως ο χρόνος που πρέπει να περάσω σε μια άλλη, ανώτερη φάση αυτής της δουλειάς, μετατρέποντας την ποσοτική ανάπτυξη (πολλά blog),  σε ποιοτική (ένα blog που να τα περιλαμβάνει όλα). 

Σήμερα οι γνώσεις μου για το blogging, αλλά και τα “εργαλεία” που προσφέρει η τεχνολογία  μου επιτρέπουν να συγκεντρώσω τις κυριότερες αναρτήσεις που έχω κάνει ( 2700 ), σε ένα blog το "COGITO", μέσα από το οποίο θα υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης σχεδόν όλης της διαδικτυακής μου δουλειάς.
Όσο μπορώ και έχω δυνάμεις και την δυνατότητα, θα συνεχίζω αυτό το επικοινωνιακό στοίχημα με τον εαυτό μου και την κοινωνία.